0
Košík je prázdný
0

    Reklamační řád

    3.8.2018
    Reklamační řád naší společnosti
    • reklamační řád vychází ze zákona č. 40/1964 Sb., z občanského zákoníku
    • reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době
    • dékla záruční doby je 24 měsíců od koupě
    • reklamaci je možno podat osobně na provozovně, nebo zaslat přepravní službou na adresu provozovny, nutno vždy přiložit kopii dokladu o koupi
    • u nadměrných zásilek (např.stojanový rozvaděč) nutno domluvit způsob uplatnění reklamace telefonicky
    • reklamace bude vyřízena v co nejkratším čase, obvykle max. 5 pracovních dnů


    Do reklamačního řízení nelze přijmout tyto případy:

    • zboží je reklamováno po záruční době
    • na zboží byly porušeny ochranné prvky či pečetě výrobce
    • zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno
    • zboží bylo používáno v rozporu s přiloženým návodem k obsluze (pokud to jeho charakter vyžaduje)
    • zboží bylo poškozeno živlem: vodou, bleskem, ohněm nebo elektrickým výbojem
    • došlo k neoprávněné změně údajů v dokladu o koupi

    Škody způsobené přepravou podléhají reklamačnímu řádu jednotlivých přepravních společností.

    K provozování našeho webu eshop.opticord.cz využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme. Více informací...