- reklamační řád vychází ze zákona č. 40/1964 Sb., z občanského zákoníku
- reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době
- délka záruční doby je 24 měsíců od koupě
- reklamaci je možno podat osobně na provozovně, nebo zaslat přepravní službou na adresu provozovny, nutno vždy přiložit kopii dokladu o koupi
- u nadměrných zásilek (např. stojanový rozvaděč) nutno domluvit způsob uplatnění reklamace telefonicky
- reklamace bude vyřízena v co nejkratším čase, obvykle max. 5 pracovních dnů
Škody způsobené přepravou podléhají reklamačnímu řádu jednotlivých přepravních společností.
Do reklamačního řízení nelze přijmout tyto případy:
zboží je reklamováno po záruční době na zboží byly porušeny ochranné prvky či pečetě výrobce zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno zboží bylo používáno v rozporu s přiloženým návodem k obsluze (pokud to jeho charakter vyžaduje) zboží bylo poškozeno živlem: vodou, bleskem, ohněm nebo elektrickým výbojem došlo k neoprávněné změně údajů v dokladu o koupi